סדנאות והכשרות לפיתוח מנהלים

יכולות הארגון הן בגדר “השלם שווה יותר מסכום חלקיו”. בעולם המשתנה כל העת, חשוב ליצור שאיפה מתמדת ללמידה והתקדמות בקרב צוותי הניהול, וכך, לקדם את הארגון להצלחה. לצורך פיתוח אפקטיבי וממוקד מטרה, Poiesys פיתחה סדרת סדנאות ייחודיות המספקות “ארגז כלים שימושיים” למנהלי הארגון. הסדנאות מועברות על ידי מיטב המומחים בתחום בצורה חווייתית ומעשירה.

 להלן מבוא לכמה סדנאות שפיתחנו…

 סדנת הכוונה וכוונון Alignment – כוחו של המנהל להוביל את העובד לעשייה אפקטיבית

אחד הכלים הבסיסיים ביותר עבור מנהלים, הוא היכולת לכוון את העובדים לפעול על פי חזון ומטרות הארגון. Poiesys מציעה למנהלים מגוון סדנאות מרתקות, ובכללן סדנת Alignment אשר במסגרתה, מנהלים יוכלו ללמוד מהן הדרכים האפקטיביות להנעה ותמרוץ עובדים במטרה לממש את מטרות הארגון. בין השאר, הסדנה מסייעת לבניית ביטחונם העצמי של מנהלים ולהרחבת יכולות הניהול שלהם.

 סדנת הכוונון עוסקת בשאלות כגון: כיצד לכוון את העובד ולרתום אותו למשימה המשותפת? כיצד להעניק לעובד את ההרגשה שהינו חלק אינטגראלי מהארגון? כיצד לנתב את העובד לערוץ היעיל ביותר? וכך הלאה. באמצעות מענה לשאלות אלו ניתן למקד את הצרכים של מנהלים ובכך להגיע לסנכרון מושלם בין ההנהלה לעובדים עד להצגת התוצאות בשטח.

 סדנה למינוף יכולת הליבה הייחודיות של הארגון

Poiesys מסייעת לארגונים ולמנהלים לזהות ולהציף את היכולות הליבה (Core Competences) הייחודיות שלו והיתרונות היחסיים הנמצאים בבסיס הארגון, ולהבין אילו כישורים ויכולות יובילו את הארגון לצמיחה ולחדשנות. לניהול על פי יכולות הליבה ישנה השפעה גבוהה על המבנה הארגוני, תהליכי הגיוס בארגון, תהליכי המשוב והערכה, תהליכי “מגנוט” (“שימור”) עובדים כישרוניים והלקוחות ועוד. זיהוי אמיתי ומקצועי של יכולות הליבה של הארגון, יסייע למנהלים להכיר ביתרונותיהם על פני המתחרים ולנהל את צוותי העובדים על פיהם. זיהוי יכולות הליבה יאפשר לצוות הניהולי ליצור בקרב הלקוחות תחושה של גאווה ולויאליות כלפי הארגון.

 סדנה לניהול אנשי המפתח בחברה

המאבק על ההון האנושי נעשה חריף ביותר בעקבות העליה החדה בביקוש לעובדים איכותיים, וההבנה כי גיוס כישרונות אמיתיים ישפיע באופן מהותי על עתיד הארגון.  Poiesys מציעה סדנה ייחודית, המאפשרת למנהלים לאתר עובדים המציגים כישורים מרשימים ויכולות גבוהות ביחס לאחרים, ולגבש עבורם תוכניות ייחודיות, לצורך המשך פיתוחם וקידומם בארגון.

 במסגרת סדנת הפיתוח, לומדים המנהלים כיצד לטפח עובדים “טאלנטים” לאורך זמן וכיצד לתעל את היכולות שלהם לטובת הארגון, כל זאת על מנת ל”מגנט” עובדים אלו לארגון, וליצור בקרבם תשתית של מחויבות פנימית, מוטיבציה ושאיפה תמידית להישגים וחדשנות.

 גיוס הלקוח לטובת הארגון- סדנת עיצוב אמפתי Empathic Design

הכרות אינטימית של הלקוח מאפשרת לארגון לספק את הצרכים שלו ומעבר לכך, לחיזוק מערכת היחסים בין הארגון ללקוחותיו. סדנת העיצוב האמפתי מספקת למנהלים מגוון כלים יישומיים המאפשרים הכרות מעמיקה עם הסביבה של לקוחותיהם, תוך בניית שותפות אסטרטגית עימם, לצורך קידום הדדי של צרכי הארגון והלקוח. בין הכלים שנלמדים נמצא איתור “נוסחת ההצלחה” של הלקוח, באמצעות שיטה זו ניתן להבין כיצד הלקוח תופס עת ערך עבורו של השירות/מוצר שארגונך מספק.

 לרשימת סדנאות נוספות שאנו מעברים לחץ כאן.